A dinner with Craig Thompson in La Boya Mechelen.

Zaterdag 09 november vanaf 19.30u.
Kom tafelen in  en ga in gesprek met Craig Thompson, auteur van o.a. Habibi,Blankets, Ginseng Roots…
Kom tafelen met de auteur in overheerlijke Marokkaanse sfeer, ga in gesprek over zijn werk en ontvang jouw gesigneerd exemplaar.

Reserveren kan tot max. 35 personen.

Hieronder kan je de verschillende mogelijkheden vinden voor reservatie, jouw reservatie bestaat uit Marokkaans 3-gangen menu (incl.aperitief,water &wijn), mogelijkheid uit vlees,vis en vegetarische gerechten en tapas + jouw gesigneerd exemplaar :

  1. Menu + Habibi gesigneerd : € 119.90-
  2. Menu + Blankets gesigneerd : € 115.90-
  3. Menu + Ginseng Roots volle box (issues 01-12=collector’s box) gesigneerd : € 149.90-
  4. Menu + Ruimtekruimels gesigneerd : 102.90-
  5. Menu + Carnet de voyage gesigneerd : 106.90-

Schrijf je nu in, wees er snel bij want plaatsen zijn strikt beperkt!

Vermeld zeker het paket dat je wenst te bestellen!

WHO IS GRAIG THOMPSON

Craig Matthew Thompson (born September 21, 1975) is an American graphic novelist best known for his books Good-bye, Chunky Rice (1999), Blankets (2003), Carnet de Voyage (2004), Habibi (2011), and Space Dumplins (2015).

Thompson has received four Harvey Awards, three Eisner Awards, and two Ignatz Awards. In 2007, his cover design for the Menomena album Friend and Foe received a Grammy nomination for Best Recording Package.

Style and influences
Thompson has acknowledged the influence of graphic artists Taro Yashima, Daniel Clowes, Chris Ware, and Joe Sacco.[4] Thompson has said that, in his composition process, pages are initially composed “in a very illegible form, a shorthand where words and pictures blur into alien scribbles … I’m working with words and pictures right from the beginning, but the picture might not look any different from a letter, because they’re just a bunch of scribbles on a page.” Then he rewrites those sketches into “a detailed thumbnail with clear handwriting, and that way I can go back and edit.” Even on his long works, Thompson drafts the entire book in ballpoint pen before beginning the final brush-inked version.[12]